Tuesday, June 15, 2010

CETUSAN RAKYAT DUN LANCHANG MEMBIMBANGKAN UMNO DAN AGENNYA DALAM PR.

PROGRAM penerangan yang dinamakan Cetusan Rakyat Dun Lanchang anjuran Penyelaras PKR Dun Lanchang bukan saja membimbangkan Umno/Bn malahan ada beberapa orang yang mendabik dada selama ini sebagai pejuang rakyat dalam parti Pakatan Rakyat mulai gusar dan menunjukkan rasa tak senang hati dan mula menimbulkan beberapa masalah.

Mereka ini bolehlah dianggap sebagai agen Umno/Bn yang dilihat ada persamaan idea yang dilemparkan oleh pemimpin Umno tempatan dengan apa yang mereka lemparkan kepada tenaga penggiat Cetusan Rakyat Dun Lanchang ini.

Baru 2 program penerangan diadakan berturut minggu iaitu di Kampung Bongsu dan di Kampung Teris, Umno dan agennya mulai resah. Dikhabarkan beberapa perjumpaan di luar pengetahuan Penyelaras telah diadakan oleh mereka untuk menyekat program penerangan anjuran PKR itu.

Namun begitu pihak Penyelaras tetap terus melaksanakan program sehingga mendapat arahan terbaru dari peringkat atasan walaupun agen-agen Umno yang berada dalam PKR berusaha menyekatnya dengan berbagai helah.

Slogan Penyelaras PKR Dun Lanchang ialah: Buat kerja belum tentu menang, tak buat kerja dah tentu tak menang - yang tak buat kerja duduk diam-diam!

SELADANG: Membujur lalu melintang patah.

No comments: