Friday, February 27, 2009

AWAS MP PAKATAN RAKYAT !!

DENGAN berlakunya peristiwa 'Kepungan & Serbuan Biadap' yang dilakukan oleh beberapa orang pemimpin dan ahli pemuda Umno di Bangunan Parlimen, maka dilihat kebebasan ahli parlimen Pakatan Rakyat mula terancam!

Apa tindakan pihak polis kepada mereka yang mencabar keunggulan Parlimen ? Setakat ini tidak menampakkan satu kesan yang boleh menakut dan memberi pengajaran kepada niat-niat jahat akan datang untuk berulang lagi.

Oleh itu apakah bentuk yang harus difikirkan untuk keselamatan MP Pakatan Rakyat datang dan pulang serta bersuara di Parlimen Malaysia ini?

InsyaAllah ikuti tulisan akan datang selepas ini.

SELADANG: Dari Bukit Gantang ke Bukit Selambau untuk cari strategi keselamatan.

3 comments:

abdrahim kassim said...

tokperan,

Orang dah nak habis berkuasa ni, janganlah disekat-sekat sangat. Bio le apa dema nak buat. Bukan lama beno lagi.

Karpal Singh bolehlah dia buat macam itu. Orang tak larat. Cuba kalau buat kat Mat Sabu macam tu, tak kan ke kena penampo Jepun.

Baginda Reformasi said...

huhu sejarah memberitahu kite cerita yg lepas... memberitahu bukan membaca sahaja tapi mengambil pengajaran, kenal mane permata mane kaca..

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/sejarah-mengajar-dan-membezakan-baik.html
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/exco-hina-sultan.html
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/mb-haram-bakal-berkubur-3-mac.html

Asrol Budi said...

Gangster² UMNO dah mula tunjuk taring... wakakaka... Semoga UMNO berkubur selamanya... UMNO parti Rasuah malaysia....