Friday, February 6, 2009

BELUM TENTU SENYUM NAJIB BERPANJANGAN

BERSERI-seri wajah si Najib, pemimpin Umno/Bn yang banyak dikatakan bermasalah dan tidak bersemuka menafikan jauh sekali untuk mengakuinya. Merah warna gincu bibirnya tersenyum bila hajatnya untuk menunjukkan kejantanan politiknya bila mana mengambil secara haram Perak dari tangan PAKATAN RAKYAT.

Cara apa yang dilakukan sehingga istana Perak mengizini perampasan kuasa mandat rakyat itu bukanlah tujuan artikal ini ditulis! Yang pentingnya untuk menjelaskan Najib telah tersandar di PRU 12, tewas di Pilihanraya Kecil Parlimen Permatang Pauh dan karam di Pilihanraya Kecil Parlimen Kuala Terengganu. Tetapi kini berjaya mengepak kejantanan politik merampas Perak tanpa perlu menurunkan projek kerajaan dan wang ringgit habuan seperti yang dilakukan di setiap Pilihanraya Umum atau Kecil.

Hanya yang perlu turunkan habuan dan usaha kuncu-kuncu yang berperangai macam lanun untuk beberapa kerat orang penting sebagai jalan merampas mandat demokrasi rakyat Perak!

Semua pihak yang berkepentingan individu dan beberapa si tolol politik dan dasar demokrasi Perlembagaan Malaysia berbuih menyokong dan bersorak sorai!

Tapi Naijib harus diingatkan! 6 Febuari 2009 perangkap kamu bingkas di Perak. Mac 2009 harus diingat jika perangkap yang sama mengenainya di Parlimen ketika dia selesai mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri.
Add Image
Jika berlaku perkara yang dijangka itu, harap-harap Najib terus tersenyum! Jangan nak MAGERANkan pulak negara dengan menggunakan istana negara! Pencacai Najib juga kena menerima hakikat dan jangan cuba menghidupkan suasana tidak menentu.

Cukuplah sekali Najib memperlatakan Sultan untuk kepuasan hawa nafsu bongkak politiknya. Ianya jangan diulangi lagi sehingga rakyat akan menyampah pula terhadap Sultan setelah kian menyampah kepada Najib!

Jika jangkaan ini berlaku, adakah senyum Najib berpanjangan dan tangisan Rosmah sepanjang zaman?


SELADANG: Bersama rakyat Perak menunggu PRU 13!

No comments: