Monday, April 12, 2010

MENJELANG PRK HULU SELANGOR: Biro Felda dan Orang Asal Pahang Menggempur!

INSYAALLAH Sebaik selesai sahaja Penamaan Calon pada 17 April 2010 ini di PRK Hulu Selangor, angkatan petugas khas (Task Force) sepenuh masa Biro Hal Ehwal Felda (BIHEF) dari Pahang yang ditempatkan di beberapa lokasi dalam beberapa Felda di Hulu Selangor akan terus berkerja membantu PKR/PR mencapai kemenangan di PRK tersebut.

Lokasi-lokasinya ialah: Felda Sungai Tengi, Felda Suharto dan Felda Gedangsa. Ianya akan diketuai oleh beberapa orang pimpinan PKR Pahang.

Sdr Rabidin bersama Sdr Hj Zahari akan mengetuai Task Force di Felda Suharto. Sdr Bostamin bersama Sdr Razali Ithnin mengetuai Task Force di Felda Sungai Tengi Selatan.

Sdr Hafez Harun bersama Sdr Razak Hussin Menjaga Sekretariat yang bertapak di Felda Sungai Tengi. Sementara Sdr Md Nor bersama Haji Suhaimi Said mengetuai Task Force di Felda Gedangsa.

Menurut Haji Suhaimi selaku Pengerusi Biro Hal Ehwal Felda (BIHEF) Pahang, mulai 18 April 2010 setiap malam akan diadakan ceramah di setiap Felda-felda tersebut. Sementara di sebelah pagi dan petang para petugas (Task Force) akan berkempen rumah ke rumah disamping menyampaikan risalah semasa kepada para peneroka.

Beberapa orang pemimpin tempatan akan turut sama antaranya Pak Ali dan Wak Selamat disamping petugas-petugas tempatan.

Semua pemimpin dan ahli Task Force Biro Hal Ehwal Felda dan Biro Orang Asal dari Pahang diminta mendaftarkan diri selewat-lewatnya pada jam 5.00 petang 16 April 2010 ini di Pusat Khidmat Masyarakat Felda Sungai Tengi.

SELADANG: Siap sedia menerima arahan!

No comments: