Friday, April 24, 2009

AWAS KERAJAAN NEGERI PR - Akan Berulangnya Colekan Hantu Kopek !

KERAJAAN 'Hantu Kopek' (pinjam dari gelaran yang diberikan oleh Rahim Kassim) akan melaksanakan missi kedua - ketiga - ke empat - kelima - keenam untuk merampas Kerajaan -Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat setelah berjaya merampas Perak sacara tidak demokratik disamping merampas mandat rakyat!

Dengan menggunakan 'Hantu Kopek' yang memangnya kerja 'mencolek' ahli-ahli YB Pakatan Rakyat dengan cara mengundang dan menyimpan beberapa hari di lokasi yang tidak diketahui umum dan akan muncul dengan iringan surat pengakuan keluar parti dan menyertai parti 'Hantu Kopek' .

Pengalaman yang lalu mereka yang disembunyikan oleh 'Hantu Kopek' ini akan muncuo dengan wajah pucat lesi, malu tak tentu pasal, ketawa buat-buat, tangan membaca teks pengakuan keluar parti pun terketar dengan suara tertekan-tekan.

Kenapa begitu ? Kerana mereka telah disuap makan dengan benda-benda haram dan janji seribu!

Taktik colekan 'Hantu Kopek' adalah taktik politik era baru menumbangkan sesebuah Kerajaan pilihan rakyat mnelalaui pilihanraya! Syaratnya duit mesti banyak untuk menyediakan bermacam-macam makanan yang lazat untuk mangsa bertukar fikiran cara paksa tidak langsung.

Ini adalah usaha Najib Rosmah setelah mengumumkan senarai nama Ketua Perhubungan Umno Negeri-Negeri yang baru!


SELADANG: Lokasi sorokan dulu di tebing kuala sungai besar!

1 comment:

Akar Umbi said...

Hehehe... sapa suruh main sorok-sorok. Kan dah kena sorok hantu kopek.Lain kali jgn main kat Bota tau..