Tuesday, April 21, 2009

KEHEBATAN MAHATHIR KEMBALI MENYERLAH

KEMUNCULAN semula Mahathir Mohammad di arena politik tanahair setelah begitu lantang mengkritik pentadbiran Abdullah Badawi dilhat dan dirasakan hebat!

Dia bukan sahaja dapat mematungkan pentadbiran Najib Rosmah untuk mengikut telunjuknya tetapi juga dapat menyekat kemaraan dan kebangkitan rakyat dibawah Pakatan Rakyat!

Jika benar berita terbaru 117 cawangan PAS di Permatang Pauh menolak dan meghentam PKR maka usaha Mahathir dan kejayaan Najib Rosmah menjadikan Mahathir sebagai mentornya mulai berkesan!

Pakatan Rakyat akan hancur di zaman pemerintahan Najib Rosmah berpandukan telunjuk Mahathir! Adakah PAS - DAP - PKR akan membawa diri masing-masing dengan mengukuhkan parti masing-masing untuk untuk menghadapi PRU ke 13 nanti ?

Jika senario Permatang Pauh ini berpanjangan, tidak mustahil membawa hala masing-masing akan berlaku!

Inilah kejayaan gerpak Najib Rosmah untuk tidak meletakkan calon BN di Penanti! Sudah mula menampakkan bunga pimpinan sederhana PAS bermain api perpisahan!

Oleh itu di PRU ke 13 nanti! Jangan berfikir PAS kuat! Jangan berfikir DAP kuat! Jangan berfikir PKR kuat! Yang benar-benar kuat dan meneruskan pemerintahan turun temerunnya ialah BN!

Dijangka jika kejayaan BN mencelarukan pengundi di Penanti bukan saja Penanti mereka tawan tetapi di PRU ke 13 BN akan disapu semula negeri-negeri yang kini ditadbiri pembangkang kecuali Kelantan!

Masa itu besarlah ketawa Najib Rosmah dan Mahathir bersama jejuaknya dari dalam dan luar Umno/BN. Adakah benar kata seorang sahabat bahawa Pakatan Rakyat kebanyakan pemimpinnya tidak berfikiran memerintah tetapi berfikiran lebih membangkang? Jika kata-kata itu benar, kekallah PAS - DAP -PKR sebagai pembangkang!

Jika Penanti dapat ditawan oleh BN atas perpecahan Pakatan Rakyat, dijangka Pilihanraya Umum ke 13 akan diadakan lebih awal lagi iaitu 2010 atau 2011 Bersiaplah perahu masing-masing bertempur sesama sendiri untuk kemenangan BN.


SELADANG: Tetap bersama rakyat menentang kezaliman!

1 comment:

Prof. Era Pasca said...

walaupun dinampakan perselisihfahaman di permatang pah itu tidak mengurangkan sokongan sy pd PKR... TAKBIR... TANPA MCA dan MIC juga UMNO pasti kecundang... 78 parlimenje... :)
sila lah melawat kesah di sebalik kekecohan sidang DUN MELAKA yang diwar-warkan media TORTOQ UMNO...
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/lucah-mr-lee-dan-betty.html